זיפות

זיפות ע"י קבלן מקצועי

 

מבנים רבים דורשים איטום גג, במיוחד לפני תקופת החורף הסוערת והקרה. שיטת זיפות עבור איטום גגות, הינה שיטה יעילה, אשר בעבר הייתה נפוצה ודומיננטית מאוד וגם כיום רבים ממשיכים לבחור בה. שיטת הזיפות ידועה כשיטה יעילה מצד אחד ומצד שני, ניתן לבצע אותה במחיר זול ומשתלם, כך שהיא מכילה לא מעט יתרונות בעצם הבחירה בה.

מהו זיפות ?

זיפות הינו תהליך איטום אשר מתבצע על ידי זפת. הזפת הינו חומר אורגני אשר מיוצר בעיקר מעץ, לכן, הוא לא נחשב כחומר מסוכן. במהלך איטום גגות על ידי זיפות, יש לנקות ראשית כל את הגג היטב מפני לכלוך ורק לאחר מכן למרוח את הזפת בצורה יעילה ואיכותית. לאחר שהזפת מתבייש, יש למרוח עליו שכבה של חומר לבן שמטרתו היא למנוע חדירה של חום למבנה. שיטת הזיפות מגינה על כל מבנה מפני רטיבות, פגעי מזג האוויר חרקים שונים ומזיקים ועוד. רבים בוחרים בזיפות כשיטת איטום, בעיקר כאשר מדובר בגגות. לכן, אם אתה מעוניין בזיפות הגג שלך או כל מקום אחר הדורש איטום שניתן להשתמש עבורו בזפת, כדאי שתבחר בטובים ביותר בתחום זה.

א.א ענבל איטום וזיפות גגות בע"מ – זיפות ע"י קבלן מקצועי

א.א ענבל איטום וזיפות גגות בע"מ הינה חברה מקצועית מאוד בתחום כל סוגי האיטום הרלוונטיים לכל גג ולכל מתחם אשר דורש איטום. אם אתה זקוק לתהליך איטום, כדאי שתבחר בחברה, אשר תבצע את התהליך בצורה מקצועית, מדויקת, איכותית ואמינה. החברה רשומה כקבלן רשום ופועלת משנת 2004 בתחום כל סוגי האיטום הרלוונטיים לכל גג ומבנה.

הבחירה בא.א איטום וזיפות גגות בע"מ, עבור זיפות גגות תסייע לך לאטום את הגג שלך בשיטה איכותית, יעילה וזולה, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום איטום וזיפות גגות.

בין לקוחותינו