איטום גגות

כמו בכל חורף מוצאים עליה בחיפוש אנשי מקצוע לאיטום גגות ובהתאם לזה גם דיווחי עליה בהכנסות.

עוד לפני שמשנים שעון חורף ומרגישים את צניחת הטמפרטורות בלילה רצוי להבין מה הוא איטום גגות ומה הסיבה שהחורף הוא לא הזמן הכי טוב לרכוש ידע על כך.

כמו שלכל בעל מקצוע יש חשיבות גדולה או פחות בעונה כזו או אחרת כך גם לבעלי מקצוע לאיטום גגות ובחורף נרשמת הכנסה גבוהה יותר כשלקוחות "נזכרים" לטפל בגג. 

"פתאום" לקוחות מרגישים את טיפות הגשם הראשון ומיד פונים לעזרה , כמעט אף אחד לא מבין באמת שהגג הוא מקום מבטחך ובכדי לקבל ממנו הגנה מרבית עלינו לתחזק אותו כל תקופה תוך שמירה על ביצוע עבודה נכונה.

גג הינו המקום הראשון במבנה שעליו קורה הכל!

הוא חשוף לשמש וקרניה היוקדות עליו כל זמן שהיא זורחת ,

הוא חשוף לאבק, למזיקים , למשקל הדוודים וקולטיהם המונחים עליו

והוא חשוף לגשם.

הגשם טוב לאיכרים אך בהחלט לא לגגות שם טיפות המים לא מתנקזים במהירות ונספגים אל תוך הבטון תוך יצירת סדקים וקילוף המעטה.

איטום הגג צריך להיעשות בשיטה הנכונה ביותר בעבור הגג שלכם תוך שימוש בחומרים הנכונים ביותר.

לפני שמתחילים בביצוע איטום הגג רצוי למצוא את בעל המקצוע המתמקצע בדיוק בסוג האיטום שגגכם זקוק לו ובכדי זה עליכם לבדוק ראשית מה היא תשתית האיטום הכוונה מה נעשה בו לפני שהוחלט לבצע איטום.

איטום גגות מקצועי ידרוש מחיר גבוה על עבודתו ולכם עד החורף הבא לא יהיה מושג אם קיבלתם את התמורה בעד התשלום, על כן רצוי שנדע שעוד לפני שעבודת האיטום מתחילה נוודא שבעל המקצוע דאג לפנות את כל הגג מדוודים וקולטים ומשאיר שטח חלק מאבק המצטבר ומתקשה עם השנים על הגג .

רק אז נוכל לדעת שעבודת האיטום נעשתה בקפידה וביסודיות, מה שאומר שבחורף הבא נסתכל על הגשם מחלון ביתנו מבלי להרגיש אותו על הראש בסלון 

לסיכום :  הכן גגך ל-חורף ולא הכן גגך ב-חורף , די באות אחת להבחין בהבדלים לחורף חם ונעים.

בין לקוחותינו