בלי לשבור קירות: איך מזהים נזילה?

 

בעבר הלא כל כך רחוק, לא מעט אנשים היו נמנעים מבדיקה של איתור נזילות. למרות שהסבירות כי ישנה נזילה בבית או בבית העסק הייתה גבוהה, הידיעה כי לטובת הבדיקה צריך לשבור קירות ולהפוך את החלל לאתר בניה – גרמה לאנשים לוותר על התענוג. כיום, אין באמת סיבה לוותר על הבדיקה ולטפל בבעיה!

 

חברת "א.א ענבל – איטום וזיפות גגות בע"מ", מזמינה גם אתכם לשים מאחור את הריחות הרעים, הנזקים הפוטנציאליים לרכוש שלכם ואת אי הנוחות שפוגעת באיכות חייכם. באמצעות מצלמה ייחודית, ניתן לאתר את הנזילות בקלות רבה! אנו מספקים שירותי איטום ואיתור נזילות לקהל העסקי והפרטי כבר מעל לעשור.

 

עוד לפני המצלמה: איך תוכלו אתם לזהות נזילה?

ככל שעולים על הנזילה מוקדם יותר, כך טוב יותר. הבעיה, ובצדק, היא שהנזילות מתרחשות בתוך הקירות ולוקח זמן עד שהן משתקפות בצורה ויזואלית. כידוע, הנזילה הינה תוצר של סדקים או שברים משמעוותיים בצינורות. ישנם כמה סימנים שיכולים להעיד על הנזילה בקירות שלכם, וחשוב שגם אתם תהיו ערים להם:

  • ריח חזק של עובש
  • סימני רטיבות ועובש על הקירות
  • חשבון מים גבוה שלא תואם את דפוסי הצריכה שלכם

 

לא דוחים בדיקה של איתור נזילות!

אולי קל לדחות למחר את מה שאפשר לעשות היום, אך לא במקרה הזה! כל עבודה הדורשת איטום או טיפול בנזילות, מחייבת אתכם לקרוא לחברת איטום כמה שיותר מהר! דחיית בדיקת איתור נזילות יכולה להעצים את היקף הבעיה, מה שהופך את הטיפול בה בסופו של דבר למורכב ויקר יותר. בנוסף, ישנן השלכות נוספות:

  • נזילות משמעותיות יכולות לגרום לנזק בחפצים שלכם (בעיקר רהיטים מעץ המגיעים במגע עם מים או לחות)
  • קירות הבית יכולים להתקלף (מה שגם מכניס אתכם להוצאה נוספת של צביעת הקירות)
  • הריח החזק גורם לקשיים בנשימה באוכלוסיות רגישות כמו אנשים מבוגרים, נשים בהריון, ילדים קטנים, חולי אסתמה ועוד

 

אז איך מאתרים נזילה?

אם גם אצלכם ביקרה בפעם האחרונה חברת איטום לפני שנים רבות, לבטח יש לכם תמונה ספציפית בראש: קירות שיש לשבור על מנת לזהות את מקור הנזילה וכמויות אדירות של אבק. הטכנולוגיה מתקדמת ואיתה גם הפתרונות המתקדמים בכל הקשור לאיתור הנזילה שלכם! הגיע הזמן שגם אתם תכירו את המצלמה התרמית:

 

אין כל סיבה לבזבז זמן רב ולהעביר אתכם תהליך מתיש ומלכלכך! הודות למצלמה המתקדמת בה עושים שימוש, ניתן לאתר נזילות ללא כל פגיעה חזותית או מערכתית בקירות המבנה הרלוונטים. הודות לטכניקה המבוססת על אינפרא אדום, ניתן לקבל אינדיקציה לגבי האזורים היבשים בהם אין כל בעיה, ולגבי האזורים בהם ישנו חשש ממשי לרטיבות. המצלמה יודעת לזהות את הבדלי החום הניכרים בקירות, וכך ניתן בשלב האיתור לבצע עבודה מהירה, יעילה וללא כל הרס מיותר.

 

 

מלמה לאיתור נזילות -א.א.ענבל

בין לקוחותינו