טעויות שאתם עושים עם איטום גגות

אפשר להתחיל בסוף: אתם צריכים לאטום את הגג, ואתם בעיקר צריכים לעשות זאת עם חברה מקצועית. גם אם אתם מתגוררים בבית פרטי, וגם אם הדירה שלכם נמצאת בקומה הראשונה בבניין דירות משותף – גג אטום נותן לכם שקט. 

רגע לפני שגם אתם מתאמים לעצמכם שירות של איטום גגות, דעו מהן הטעויות שרבים עשו לפניכם. כך, תוכלו גם אתם להימנע מהן ולהבטיח שהגג שלכם יהיה אטום לחורף הקרוב. חברת "א.א ענבל" מספקת שירותי איטום מתקדמים, הכוללים איטום באמצעות זפת ואיטום באמצעות יריעות ביטומניות.

1.אתם מבצעים את האיטום לבד

אל תצפו לגג אטום כשאתם מנסים לאטום אותו בעצמכם. קיצורי דרך רק יבזבזו לכם זמן ויעצימו את התסכול שלכם. על מנת ליהנות מגג אטום, אתם צריכים לדבר איתנו. אין תחליף לניסיון, עבודה מקצועית ויסודית ובדיקת איטום איכותית. על מנת לאטום את הגג, נדרשת הבנה מעמיקה בשיטות השונות, סוגי החומרים, העבודות המקדימות הנדרשות ומיומנות בעבודה על הגובה.

2.אתם לא בודקים מהו ניסיון החברה

אז אחרי שהבנתם כי אתם צריכים לאטום את הגג עם חברה מקצועית, אתם גם צריכים לדעת איך בוחרים בחברה שכזו. החברה שלנו, "א.א ענבל", בעלת ניסיון עשיר! לאורך 10 השנים האחרונות, צברנו ניסיון בעמל רב, בעבודה אל מול פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ. השירות שאנו מעניקים נצמד לסטנדרט מחמיר של מקצועיות ויסודיות. הניסיון שלנו הוא זה המאפשר לנו לבצע את האיטום האיכותי ביותר!

3."עזבו, לא צריך לנקות את הגג, תאטמו וזהו"

לעתים, אתם רק רוצים לראות את התוצר המוגמר עד שאתם שוכחים שיש דרך לעשות. אחד מהשלבים החשובים ביותר בדרך לאיטום מקצועי, הוא שלב ניקיון הגג. תתפלאו, אך על הגג שלכם ישנן שאריות של בטון, כמויות אדירות של אבק, אריזות מזון ריקות, לכלוך של יונים ומה לא. הגג שלכם חשוף, מה שהופך אותו (גם אם לא תרצו), למשטח שעליו ישנה כמות רבה של אשפה. על מנת ליישם את האיטום על הצד הטוב ביותר, אנו נדרשים לנקות אותו תחילה, גם במחיר של השקעה רבה בזמן ועיכוב תחילת העבודה.

4.כשאתם נזכרים מאוחר מדי

הטעות הנפוצה ביותר היא להיזכר מאוחר מדי. החורף הגיע ומים חדרו למבנה מהגג? תוכלו למנוע זאת בפעם הבאה! עבודת איטום לגג מומלצת בכל עונה – רק לא בחורף. עונת הקיץ מסתמנת כעונה האידיאלית לביצוע עבודת האיטום, כך שתוכלו להיות מוכנים מספיק זמן לפני החורף הגשום עם גג אטום.

מלא הטופס וניצור עמך קשר

© כל הזכויות שמורות ל א.א ענבל איטום וזיפות בע״מ

עמוד זה נבנה ע"י יולי קידום ופיתוח אתרים