היתרונות והחסרונות של זיפות גגות

רבים פונים אלינו בשאלה אודות הכדאיות לבצע זיפות גגות. למרות שהחורף בישראל אינו נחשב לחורף קשה, ישנה חשיבות אדירה לביצוע עבודת איטום בגג טרם היורה. ישנן שתי שיטות באמצעותן ניתן לאטום את הגג: האחת היא יריעות ביטומניות, ואילו השניה היא זיפות גגות. בהשוואה לשיטה הראשונה, מדובר על שיטה מעט מיושנת יותר, אך היא עדיין נהנית מביקוש גבוה.

כשאנו מתבקשים להשיב האם השיטה הזו כדאית, אנו מציגים את היתרונות והחסרונות שלה. שיטת זיפות גגות אכן תספק לכם גג אטום, כך שגם אתם תוכלו לשבת בערב חורפי וחמים בביתכם, מבלי לחשוש לחדירה של מים. עם זאת, מהם החסרונות של השיטה שחשוב לדעת טרם מיישמים אותה על הגג שלכם?

היתרון של שיטת זיפות גגות? בעיקר המחיר!

היתרון הבולט ביותר של השיטה הוא המחיר שלה. המון פעמים השיטה מיושמת על גגות של בניינים משותפים, והסיבה שבוחרים בזיפות גגות (בין היתר), היא המחיר הנוח. בהשוואה לשיטת היריעות הביטומניות זו השיטה הזולה יותר, והמון פעמים כשוועד הבית מחזיק בתקציב צנוע יחסית, הבחירה היא כמעט אוטומטית בשיטה זו. הסיבה שהשיטה זולה יותר היא לא בגלל איכותה, אלא משום שהזפת זולה יותר. 

יתרונות נוספים:

  • התאמה מלאה לכל סוגי הגגות (בהשוואה ליריעיות ביטומניות)
  • יישום מהיר וקל: מבצעים את האיטום מיידית

זיפות גגות וחסרונות – מה חשוב לדעת?

זה לא שהגג שלכם לא יהיה אטום, אלא שעל מנת שתוכלו ליהנות מגג אטום גם בחורף הבא, יהיה צורך לתחזק את העבודה. מדובר על שיטה שדורשת תחזוקה, זאת בניגוד לשיטת היריעות הביטומניות. עבור רבים לא באמת מדובר על חיסרון, זאת מאחר והם לא אלו שצריכים לבצע את העבודה פיסית על הגג. אנו מאמינים כי מדובר על שיטה טובה שאכן אוטמת את הגג, כאשר אתם פשוט צריכים לקחת בחשבון את העובדה שיש צורך בחידושה בכל כמה שנים. 

"זה נכון שיש צורך בסיוד הגג לאחר זיפות גגות?"

בהחלט מדובר על משהו שמומלץ מאד. הצבע הטבעי של הזפת הוא צבע שחור. בחורף, אין באמת בעיה עם הזפת השחורה, אלא שהבעיה היא בעיקר בקיץ. השמש נמשכת לצבע השחור, מה שעלול לפגוע בעמידות החומר וכך גם עמידות האיטום עומדת בסימן שאלה. לכן, כדאי אחת לשנה לסייד את הגג (מה שיהפוך אותו ללבן), וכך תוכלו גם אתם להיות שקטים ו"אטומים" יותר.

מעוניינים לאטום את הגג? אנו זמינים לכם לכל שאלה או התייעצות!

מלא הטופס וניצור עמך קשר

© כל הזכויות שמורות ל א.א ענבל איטום וזיפות בע״מ

עמוד זה נבנה ע"י יולי קידום ופיתוח אתרים